Rotborsten tål att tänkas på ibland...




 

-Alla kan göra misstag, sade igelkotten, när han klev av rostborsten.

Som t.ex. när jag lånade en väns jeans och lyckades snubbla så att jag flög över en trottoar och landade på en gräsplätt med då trasiga jeans. Hmm, hon slutade inte skratta på resten av den dagen... och säkert skrattar hon nu också om hon läser detta. Skönt att hon blev glad för att jag förstörde hennes jeans.

När jag låg där på gräsplätten med hennes trasiga jeans då tänkte jag iaf på rotborsten...

Kommentarer
Postat av: Spinkielinkie

HAHAHA.....Jag tänker fortfarande på det ibland och sitter i ett hörn och skrattar för mig själv!:-P

2009-03-15 @ 17:27:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0