Abstinens pågår...



Jahapp, det var den helgen det. Jag är ledig imorgon, ska bli så skönt att vara ledig en måndag, för som jag tidigare nämnt så kommer jag och måndagar inte riktigt överens.

Har städat hela dagen lång och det har flytit på. Blev taggad till det för nästa helg kommer det besök, passar pefekt för jag lyckas som omväxlings skull vara ledig hela helgen. (!?)

Annars då? Jaa, annars så försöker jag åter igen, efter juluppehållet, att ta igen mitt "sluta äta sötsaker-projekt". I dag kom grannen över med en STOR godispåse med skum- och chokladtomtar, då smög jag iväg och gömde mig med påsen, tänkte att "jag kan ju bara äta en". Jag blev påkommen med påsen i handen... det blev ingen chokladtomte, suck. Första veckorna är jobbigast och detta är första veckan... puh! Ska klara, inte ge mig godis!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0