Fontänen i badrummet...




Jag har tonat håret ikväll, alltid lika spännande att få se resultatet. Denna gång blev jag inte nöjd, det blev för mörkt vilket medförde att topparna blev lite för mörka i jämförelse med resten av håret. Skönt att det bara var en toning som jag använde och inte en permanent hårfärg.

Sen så har jag tvättat kläder. För att få igång tvätten så måste man vrida på en spak och sen dra på kallvattnet på full fräs. För att sedan slå av vattnet måste man vrida av kranen först och sen vrida tillbaka spaken. Jag drog i fel spak... sen så skulle jag vrida av kallvattnet... Slangen i badkaret gick bärsärkargång på grund av trycket från kallvattnet, jag försökte skydda mig från strålen samtidigt som jag försökte vrida av kranen. Uuuuuii kalldusch!! Jag blev blöt, det rann vatten från taket och ner på väggarna, dörren, spegeln, tvättmaskinen, golvet... badrummet är fortfarande blött även fast jag försökt torka väggar, tak, golv, tvättmaskin... suck.

Kommentarer
Postat av: Linda

Hahahahaha......jag kan se det framför mig!:-D

2009-01-13 @ 18:17:25
Postat av: Neuskas

Till Linda: Haha, ja det kan jag tänka mig att du gör med tanke på hur road du var när jag snubblade med dina jeans på mig. ;)

2009-01-14 @ 22:01:31
URL: http://neuskas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0