Det blev pannkaka av första veckan...



Klarade inte veckan utan sötsaker. Var inte helt mentalt inställd på att sluta med godsakerna så då gick det inte. Idag har jag köpt en stor godispåse med masa olika sorters godisar. Nu har jag ätit godis med inställningen att jag ska sluta imorgon, nu är jag förberedd. Det går inte att sluta om jag bara slutar mitt i allt, jag måste vara förberedd. J-la sockerzombie, helt galet. Att vara sockerberoende betyder ju faktiskt som det låter - att man är beroende. Nu ska jag köra stenhårt, allt eller inget. Kan inte äta en godis då och då, det går inte. Måste sluta helt när jag väljer att sluta med sötsakerna, så är det!

Det kommer att bli tuffa veckor men jag SKA klara det! Abstinens med tillhörande taskigt humör nästa!

Kommentarer
Postat av: Spinkelispink

Jösses jag förstår inte hur man kan överleva knappt en dag utan godis!:-s Haha...men det e jag det:-) Trevligt att du gillar min nya design på bloggen.

2009-01-19 @ 14:42:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0