To do list...



Dagens "att göra"- lista ska nu påbörjas. Är ledig idag så jag har börjat dagen med en mjukstart. Jag har ordagrant verkligen gjort en lista som jag ska pricka av under dagen. Det är så mycket som jag ska komma ihåg att göra under min "lediga" dag så jag måste punkta upp allt. Nåja, några av punkterna är:

Att fixa naglarna, de ser smått bedrövliga ut men det tar ju sådan tid att fixa, där skulle jag haft lite av Lindas kämparglöd, hehe. Där går nagelfilarna varma, haha. Själv så inhandlade jag en nagelfil för någon vecka sen... den är fortfarande som ny. Tänkte att jag skulle ta och nöta lite på den idag. Måste skriva upp det, annars glömmer jag! Ska måla naglarna i svart och guld eller svart och silver och göra något roligt mönster av det. Skulle vara kul att lägga upp en bild på resultatet (så att jag får lite press på mig också) men min kamera har fått tuppjuck (varför säger man så egentligen?!).

En annan grej jag ska hinna med är att julpynta... tomtarna ska fram. Jaa, sen så är den än det ena, än det andra.

Nu ska jag iaf ta och börja med att gå iväg och boka en tvättid.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0