Citron...



På tal om citron..

Jag hade avslutningsfest med mitt förra jobb. Vi åkte och bowlade tillsammans. Jag smet in på toan när alla var i full gång med bowlingen. När jag kom ut igen så var det helt tyst och tomt i hela hallen. Ingen, inte ens personalen var kvar. Det kändes som i "twilight zone". Jag gick ut från hallen och där var endast en enda arbetskamrat kvar (som väntade på mig), alla andra hade redan tagit taxi eller bil in till stan. Vi hade inget annat val än att ringa till chefen som vände om och hämtade oss..

När vi kom fram till stan så skulle vi äta, jag beställde fisk. Till fisken fick vi en citronbit, som jag förstås ville utnyttja. Jag pressade den och slant lite så att citronsaften stack i väg åt ett ett helt annat håll... självklart in i en annan kollegas öga. Han skrek till och där satt jag med min citron i handen...

Jag är smidig jag. Nåja, de kommer ihåg mig iaf.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0