Sammanfattning av helgen...



Japp, då var det söndag = jobb i morgon.

Helgen har varit till belåtelse, har fått öva på att vara social. Känner ju som sagt inte så många i denna lilla stad men i helgen har det umgåtts en del. I fredags så var vi några stycken på puben, riktigt trevligt. Käkade taco-buffé och tjötade. Jag kör ju min nyttiga period nu så jag drack vatten och kaffelatte. Vilken partyprisse jag är va!?

I lördags så bakades det pepparkakor, det doftar så gott med nygräddade pepparkakor. Till pepparkaksbaket så dracks det glögg. Till pepparkakorna dracks det mjölk, namnam. Joo, jag åt några pepparkakor och drack lite glögg, ok då... jag åt en lussebulle också. Detta ska inte leda till att jag faller dit igen och därmed basta!

Idag har jag övat på att vara social igen, haft besök, så det har socialfikats glögg, pepparkakor och lussebulle.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0