Ny frippa...



Okidoki, då har jag varit till frissan och klippt litegranna, format till och så. Skönt att få det klippt, det behövdes. Ville bli klippt så att inte frisyren klipps efter "tofsen" utan så att det skulle bli en frisyr med tofsen som bihang. Blev inte riktigt så, så jag tog till mr.sax när jag kom hem och då blev det som jag ville ha. Sen så har jag färgat "tofsen" mörkbrun/svart, det fixade jag också själv. Kul med lite omväxling, känner mig rätt nöjd nu.

Jag måste nästan alltid tvätta håret när jag varit hos frissan för jag är inte van vid att ha så mycket produkter i håret. Samtidigt så tycker jag att det är roligt att kolla hur frissan fixar håret så de får gå lös hur de vill med produkter. Någonting jag har lagt märke till på mina senaste frisörbesök är att de alltid ska "fluffa upp". Jag känner mig som en monchichi i håret då. Är väl snyggt på sitt sätt men jag trivs då inte så. Nåja, alltid lika intressant att kika på vad de gör av slutresulatet.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0