Hmmm...



Känner mig inte så kreativ ikväll. Jobbat idag så jag har fått mycket utlopp av det på jobbet. Alltså, nu glömde jag matlådan igen. Igår tänkte jag att jag var duktig som hade kommit ihåg matlådan flera dagar i följd, självklart så glömde jag den idag då. Jag är tankspridd jag.

När jag åkte hem från jobbet idag så hörde jag en låt på radion som jag inte hade hört på mycket länge, jag hade i stort sett glömt bort den. De sade inte vad den heter eller vem som sjunger den och jag kan inte komma ihåg men jag vill. Om jag inte kommer på vem det är som sjunger den så kommer jag att glömma bort den igen. Kanske kan få lite hjälp?

Go ahead ...mmm.nanana hip hop dancing nana... Nana da nanana lalala lalala dana...

Hör av er om det klickar.


Kommentarer
Postat av: Linda

Hmm....vad kan det vara för låt!?!?:-/

2008-11-17 @ 16:25:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0