Glömde inte min arbetskamrat idag, tralalala...



Ojojoj, jag tycker att det är roligt med sällskap i bilen till jobbet men jag blir lite nervig. På ett tidigare jobb så glömde jag min arbetskamrat... hmmrf... mer än en gång. En annan gång när jag skulle få åka med samma arbetskamrat så glömde jag bort det och tog bilen till jobbet. Jag kom inte ihåg vad vi bestämt förrän han ringde och frågade vart jag var, min arbetskamrat stod nämligen utanför mig och väntade... 2 mil från jobbet. Kanske inte så populärt direkt...

Numera så ställer jag in mobilen på en påminnelse...

Kommentarer
Postat av: hilda

haha, fick du åka tillbaka och hämta din kompis då ? :P

2008-11-08 @ 15:49:15
URL: http://hiildas.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0