När jag ändå är på G...



...här är en till.

Argument för de tankspridda.

På tal om tankspridd:

Jag köpte en billig och enkel mobil i julklapp till en person som bara efter någon dag köpte en billig och enkel mobil till sig själv. Därför åkte vi i veckan tillbaka till det köpcenter som jag köpte den på, 8 mil härifrån, för att lämna igen mobilen. När vi kört de åtta milen och jag såg köpcentret framför mig så kom jag på en ganska viktig sak... jag hade glömt mobilen.

-Vet du, jag har lyckats med en sak...

-Jaha, vaddå?

-Jag har glömt mobilen...

-Va, skojar du? Men det var ju det vi åkte hit för...

-Jo, jag vet men vi kan väl göra det bästa av situationen, vi kan ju försöka ha trevligt iaf.

-Mmmm, det går ju ändå inte att göra något åt det nu...

-Nää... suck...

Kommentarer
Postat av: Spinkie

hahaha.....men fluff!!:-D

2008-12-15 @ 16:29:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0