Lång natt...



Ok, nu är det väl så att jag inte alls riktigt ridit ut min förkylning som jag igår trodde. Det blir ofta sådär för mig att jag tror att jag är frisk som en nötkärna bara för att jag börjar bli lite piggare. Jag jobbade hela dagen lång igår (även fast jag kanske skulle legat nerbäddad istället). Var sliten på kvällen men ändå piggare än tidigare kvällar som jag haft feber och umgåtts med pappersnäsdukar nätterna igenom. Inatt så vaknade jag av hosta och av att jag hade stickningar i bröstet, försökte andas djupa andetag för då brukar det släppa men det funkade inte. Försökte sitta/ligga annorlunda men det funkade inte heller. Tillslut somnade jag om igen men nu idag när jag vaknat så känner jag av det fortfarande, så jag har kommit fram till att jag nog behöver ta det lugnt idag och att jag nog inte alls var så pigg och alert som jag trodde igår. Jag som skulle hinna med att göra så mycket idag... suck. Ok, vila idag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0