Fågel vs vovve...



Var ute och körde bil tillsammans med gott sällskap en dag här i kvarteren när jag plötsligt fick se en minivovve kika ut från en gård. Jag trodde att jag såg i syne för när jag kikade igen så var vovven borta. Vi diskuterade i bilen och kom fram till att det nog var en mörk fågel som jag sett. Idag så såg jag minivovven igen. När jag berättade det så lät det så här:

-Nu såg jag minivovven igen, det var inte en fågel!

-Nää, du såg i syne.

-Nää, det var en liten vovve, en sådan som är så liten att man kan råka trampa på den. Den hade fyra ben, två öron och en svans.

-Jag tror att det var två fåglar som stod brevid varandra så att det såg ut som två öron, fyra ben och en svans.

-Suck, du ska nog få se...

Kommentarer
Postat av: Anonym

Kanske borde ta och skaffa dig glasögon ändå!;)

2008-12-07 @ 19:15:20
URL: http://lindahothershoj.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0