Jag skrämde dem...



Hade personalmöte idag så jag tog inte på mig mina arbetskläder utan passade på att använda mycket färger. Ville matcha ögonmakeupen med kläderna så jag började sminka mig i knallrosa. När jag hunnit halvägs så kikade jag på klockan och insåg att jag måste avsluta där jag håller på och åka på en gång.
Anlände till jobbet, när vi skulle gå till lokalen som mötet skulle hålla till i så dök det upp ett gäng grabbar bakom oss. De "spanade in oss" bakifrån, visslade och levde om. Bakifrån såg jag neutral ut med mina gråa jeans och svarta kofta. När vi närmade oss lokalen (grabbarna gick fortfarande bakom oss) så kom vi på att vi skulle köpa fika. Jag fick uppgiften att springa och köpa. Grabbarna hade inte riktigt hunnit ikapp oss så det gick bakom ett hörn, när jag rundade hörnet och därmed "mötte" killarna istället så hörde och såg jag deras förväntan om vilken syn de trodde att de skulle få se. Hahaha, de blev först tyst sen hörde jag dem sucka och beklaga sig. Stackarna blev smått chockade och besvikna över synen som de såg. Framifrån så hade jag lila tröja, knallrosa linne som stack fram, rosa sjal, rufsig i håret och pricken över i:et chockrosa utsmetad ögonskugga. Haha, tjii fick de!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0